Tuesday 7 July 2020

Bila Dah Nak Makan Western Pulak

Hari ni aku sekeluarga makan ala-ala western la pulak. Bila dah tak dah tahu nak makan ini la kesudahannya. Tambahan pulak si botak kecil aku dah suka makan dengan masakan western ni senang la aku dengan orang rumah.

Ala masak burger je 😁 untuk aku sekeluarga malam ni. Iye la daripada beli baik buat sendiri kan. Macam mana nak masak burger tu terpulang atas apa yang kita nak.

Jika beli kompen la dah RM5 sebiji yang kosong pulak RM2.50 sebiji beli bahan tak habis pun RM50 boleh makan sampai kenyang. Aku bukan la tak sokong peniaga, sekali sekala boleh la. Sekarang ni kena jugak berjimat cermat.


Untuk pencuci mulut pulak ceh wah dah macam orang mat saleh pulak hehehe orang rumah aku buat marcaroni fruits salad. Jadi lengkap la makan ala-ala western kami anak beranak.

No comments:

Post a Comment