Friday 3 July 2020

LEGO Dan Hadiah Harijadi

Betul la orang kata kan, tiada yang lebih bahagia bila tengok orang yang kita sayang bahagia. Begitu la dengan aku dan orang rumah aku bahagia dan gembira bila tengok anak gembira dapat sesuatu pemberian daripada kita.

Al kisah bermulanya untuk buat kejutan pada anak aku Muhammad Zhafri Aeesh yang akan menyambut harijadinya pada 25 Julai nanti tapi tak jadi kejutan sampai je barang dia dah nampak apa lagi terus peluk. 

                              suka sangat dah dapat hadiah dia

Aku tengok anak aku suka sangat dengan mainan Lego ni mana taknya ada je cerita Lego atau rancangan yang berkaitan dengan Lego mula la dia pun keluarkan set 'Lego' dia.

                            ini la 'Lego' yang selalu di bawa 

Jadi untuk hadiah harijadinya tahun ni aku dan orang rumah aku bekikan la Lego yang betul-betul Lego. Maka bermula la proses membeli belah hanya di hujung jari je 😁 hingga la selamat sampai ke rumah aku.




Apa lagi aku la yang pulak kena pasang semuanya, 780 pcs ye tapi demi anak aku sanggup korbon kan walaupun mata berpinar. Sebenarnya aku pun suka dengan mainan Lego ni, maklum la zaman seusia anak aku ni dulu mana la ada kan. 

Jadi dah tua oopst remaja tua hehehe baru betul kan, aku join la dengan anak aku. Kiranya hadiah Lego tu untuk bapa dan anak.

Ini la hasilnya setelah berpinar mata nak siapkan semua betul set Lego anak aku.

No comments:

Post a Comment